Kære kunde
Hvis dit ønske er at bliver klippet af en bestemt frisør, skal du HUSKE at sætte kryds i feltet med teksten “Jeg ønsker at blive kontaktet, hvis den valgte assistent bliver forhindret” ellers kan din tid risikere at blive flytte til en anden ledig frisør.
Retning af bryn
– Hvis du ønsker retning af bryn i forbindelse med en anden behandling, skriver du det blot under “Bemærkning”
Booking af tid
– Vi anbefaler, at du booker dine tider i god tid, og eventuelt flere tider efterfølgende.
– Er din ønskede frisør ikke at se online skyldtes det ofte en fuld booket kalender, og derfor anbefaler vi at du kontakter salonen, måske der kan trylles en tid frem til dig (97428442) Du er også meget velkommen til at skrive dig på salonens venteliste, og vi kontakter dig ved evt. afbud.
Afbud
– Er du forhindret i at komme, kan du afbestille via onlinebooking, indtil 4 time før din behandling eller telefonisk på 97428442 (fra 8.00-17.30)
(Vi påskønner at få besked hurtigst muligt, så vi har chancen for ny booking.)
– Ved udeblivelse (uden at melde afbud) af vores aftale opkræves der 50% på behandlingens beløb. Betalingen kan ske enten i salonen, eller via en overføres på salonens kontonummer inden ny tid igen kan bookes. Vi sender en “hilsen” med salonens oplysning 😉
Reklamationsret
– Der gives reklamationsret på 7 dage fra behandlingen er lavet. (Vi ønsker kun glade og tilfredse kunder, og vi er altid til at snakke med.)
– Ingen reklamationsret ved vores dygtige elev Caroline, selvfølgelig med mindre der er tale om fejlbehandling.
Bemærk
– Balayage, ombre, opsætning, keratin udglatning kan ikke bestilles online. (Kontakt venligst salonen 97428442)
– Ved bestilling af Lash Lift bedes du komme uden mascara og kontaktlinser
Info
– Ved behandlinger som balayage, ombre, babylights vil din favoritfrisør udføre behandlingen, og herefter kan det være en juniorstylist, der eftertoner, vasker og sætter dit hår.